Daphné Lammens

Communication Officer, Isabel Group

Over Isabel Group

Onze missie is ervoor te zorgen dat bedrijven zich op hun belangrijkste uitdagingen kunnen richten door hun administratieve processen eenvoudiger te maken. Dit doen wij door de uitwisseling van documenten, betalingen en identiteiten naadloos en betrouwbaar te maken. Door binnen de financiële waardeketen koppelingen te voorzien, zorgen wij voor een onbelemmerde stroom van informatie en transacties en heldere inzichten, wat tot betere zakelijke beslissingen leidt.

Isabel Group exploiteert digitale platforms voor het samenbrengen en integreren van betalingen, identiteiten en documenten, bij en tussen 65.000 ondernemingen, 3.000 boekhoudkantoren, 150 softwarepartners en 30 banken. Ons team van meer dan 300 experts staat in voor de grootste betrouwbare marktinfrastructuur van België, ingesloten in een uniek, gereguleerd financieel ecosysteem met Europees bereik en onder licentie van de Nationale Bank van België.

Onze toonaangevende oplossingen – waaronder Isabel 6, Ibanity, CodaBox, ClearFacts, Ponto, BookMate, SignHere en ZoomIt – zijn stuk voor stuk bedoeld om waarde te creëren voor bedrijven, door betalingen, documenten en identiteiten doorheen de financiële toeleveringsketen samen te voegen, te vereenvoudigen en de toegang ertoe te automatiseren.

Ga voor meer informatie naar www.isabelgroup.eu.

Keizerinlaan 13-15 Bld de l'Impératrice 1000 Brussels Belgium

www.isabelgroup.eu