Isabel 6 stapt nieuw tijdperk in met andere naam en look

Nieuwe Belgische multibanking applicatie Seven innoveert

Brussel, 20 juni, 2019 – Isabel 6, het multibancaire platform van Isabel Group, zal in september 2019 in een nieuw jasje worden gestoken. Met een nieuwe naam - Seven - en een frisse look stelt het de focus op gebruiksgemak, mobiliteit en connectiviteit met 26 partnerbanken centraal.

In 1995 was Isabel de eerste om een multibancaire oplossing op de Belgische markt aan te bieden. 24 jaar later en vele integraties rijker, is Isabel 6 een vaste waarde voor veel Belgische bedrijven. Elke dag verwerkt het platform 7 miljard euro aan betalingen.

Veiligheid en innovatie

Klantenfeedback wijst uit dat professionele gebruikers bankrekeningen mobiel willen raadplegen en bedrijfsbetalingen mobiel willen ondertekenen. Daarbij is veiligheid evenwel een grote bezorgdheid. Met een nieuwe, mobiele en hoogbeveiligde omgeving komt Seven tegemoet aan de verwachtingen van de zakelijke gebruiker.

Seven biedt naast connectiviteit met 26 Belgische banken een financieel dashboard en zal bijkomende financiële diensten mogelijk maken. Op vlak van veiligheid, een van de troeven van het platform, komen er naast de huidige Isabel SmartCard ook extra methodes om mobiel aan te melden en betalingen te ondertekenen, zoals itsme®.

Toekomst van multibanking

Jean de Crane, CEO Isabel Group: “Het huidig ecosysteem van Isabel 6 met haar 26 partnerbanken zorgt ervoor dat bedrijven via een multibancair platform al hun transacties kunnen beheren. Het doel is om met de vernieuwing onze positie als Belgische marktleider nog te verstevigen. Met Seven luidt Isabel de toekomst van multibanking voor de professionele gebruiker in. We streven naar een half miljard B2B betalingen in 2020.”

Beschikbaarheid

Vanaf september 2019 is er een eerste versie van Seven beschikbaar. De 50 000 Isabel 6-klanten zullen in fases uitgenodigd worden om op eigen tempo van de oude naar de nieuwe omgeving over te stappen.

Over Isabel 6

De B2B-multibankingoplossing Isabel 6 biedt klanten sinds 1995 via een enkele beveiligde toegang tot hun rekeningen bij verschillende banken.

Het platform werkt samen met 26 banken en wordt ondersteund door een uitgebreid ecosysteem van lokale en internationale accounting- en ERP-oplossingen. Op die manier biedt het financiële experten een naadloze integratie van betaal- en rapporteringsflows.

Dankzij de vele mogelijkheden en de modulaire insteek van de toepassing is Isabel 6 ideaal voor zowel kmo's als grote ondernemingen met complexe transactievereisten.

Elke dag opnieuw werken meer dan 50.000 ondernemingen en meer dan 70.000 gebruikers met het Isabel 6-platform. In 2018 verwerkte het platform 422 miljoen transacties. Isabel 6 is een oplossing van Isabel Group.

Meer info: www.isabel.multibanking.eu en https://www.seven.isabel.eu/nl/

Over Isabel Group

Onze missie is ervoor te zorgen dat bedrijven zich op hun belangrijkste uitdagingen kunnen richten door hun administratieve processen eenvoudiger te maken. Dit doen wij door de uitwisseling van documenten, betalingen en identiteiten naadloos en betrouwbaar te maken. Door binnen de financiële waardeketen koppelingen te voorzien, zorgen wij voor een onbelemmerde stroom van informatie en transacties en heldere inzichten, wat tot betere zakelijke beslissingen leidt.

Isabel Group exploiteert digitale platforms voor het samenbrengen en integreren van betalingen, identiteiten en documenten, bij en tussen 65.000 ondernemingen, 3.000 boekhoudkantoren, 150 softwarepartners en 30 banken. Ons team van meer dan 300 experts staat in voor de grootste betrouwbare marktinfrastructuur van België, ingesloten in een uniek, gereguleerd financieel ecosysteem met Europees bereik en onder licentie van de Nationale Bank van België.

Onze toonaangevende oplossingen – waaronder Isabel 6, Ibanity, CodaBox, ClearFacts, Ponto, BookMate, SignHere en ZoomIt – zijn stuk voor stuk bedoeld om waarde te creëren voor bedrijven, door betalingen, documenten en identiteiten doorheen de financiële toeleveringsketen samen te voegen, te vereenvoudigen en de toegang ertoe te automatiseren.

Ga voor meer informatie naar www.isabelgroup.eu.

Keizerinlaan 13-15 Bld de l'Impératrice 1000 Brussels Belgium

www.isabelgroup.eu