Isabel Group lanceert nieuwe oplossing voor digitale handtekeningen

Partnerschap met Connective voor een snellere overstap naar digitaal boekhouden

Isabel Group kondigt vandaag op Forum for the Future SignHere aan, een nieuwe oplossing voor digitale handtekeningen. Forum for the Future is het grootste congres en de belangrijkste beurs voor boekhouders en financiële beroepen in België. Het ideale publiek dus voor de oplossing die de handtekeningenstroom tussen boekhoudkantoren en hun klanten in België digitaliseert. SignHere werd samen met Connective ontwikkeld, een belangrijke ontwikkelaar van identificatiemethodes en oplossingen voor digitale handtekeningen.

Met SignHere kunnen boekhouders op een eenvoudige en veilige manier alle documenten waarvoor een handtekening vereist is, digitaal ondertekenen, goedkeuren en verspreiden. Deze oplossing rekent voorgoed af met de eindeloze en vaak stresserende last minute jacht op de nodige handtekeningen. Dankzij SignHere besparen alle partijen kostbare tijd en kunnen ze genieten van een meer kwalitatieve samenwerking.

Documenten die standaard meerdere handtekeningen vereisen zijn bijvoorbeeld mandaten, aandeelhoudersovereenkomsten, jaarverslagen en notulen van jaarvergaderingen. Hoewel SignHere specifiek werd ontwikkeld met boekhouders en fiduciaires in het achterhoofd, is deze oplossing handig voor om het even welke organisatie die grote volumes administratie moet verwerken. Daarom zullen Isabel Group en Connective het product later ook lanceren op andere verticale markten zoals verzekeringen, reisorganisaties, de juridische markt en Human Resources.

Met SignHere kan je documenten digitaal ondertekenen via e-mail, sms, Belgische eID-kaart (.beID) en Itsme®. De oplossing werkt op basis van Connective-technologie en wordt op de markt gebracht door CodaBox, een dochteronderneming van Isabel Group.

Nicolas Métivier, CEO van Connective, zegt: “We ademen digitale transformatie bij Connective. De samenwerking met Isabel Group zal een versnelling naar een volwaardige digitale boekhouding mogelijk maken. Dankzij SignHere wordt het traditionele proces van printen, scannen en e-mailen van documenten om handtekeningen te verzamelen overbodig. Digitale boekhouding wordt realiteit voor elke financiële professional en elk boekhoudkantoor in België.”

Jean de Crane, CEO, Isabel Group, vult aan: “Dankzij deze technologie zullen onze boekhouders hun manier van werken grondig kunnen vereenvoudigen. We willen met Isabel Group de beste technologieën bundelen binnen een geïntegreerd ecosysteem zodat onze klanten hun dagelijkse taken op een simpele en gestroomlijnde manier kunnen uitvoeren.”

Begin 2019 kunnen boekhoudkantoren en financiële beroepen de oplossing gebruiken.

Over Connective

Connective NV, opgericht in 2014, is uitgegroeid als een referentie op vlak van Digital Transaction Management. De scale-up biedt oplossingen aan om processen rond documenten en het tekenen ervan op een eenvoudige manier te digitaliseren. Bedrijven zoals BNP Paribas, ING Bank, AG Insurance, Delta Lloyd Life, Crelan, Nuon, Bank J. Van Breda & C°, Talentsoft, Van Lanschot Bankiers, Record Bank, Keytrade Bank, DELA, Bovémij, Bank Delen en vele andere gebruiken reeds Connective-oplossingen. Het bedrijf telt 50 medewerkers. De hoofdzetel is in Antwerpen en er zijn afdelingen in Amsterdam en Parijs. Meer informatie vind je op www.connective.eu

Over Isabel Group

Onze missie is ervoor te zorgen dat bedrijven zich op hun belangrijkste uitdagingen kunnen richten door hun administratieve processen eenvoudiger te maken. Dit doen wij door de uitwisseling van documenten, betalingen en identiteiten naadloos en betrouwbaar te maken. Door binnen de financiële waardeketen koppelingen te voorzien, zorgen wij voor een onbelemmerde stroom van informatie en transacties en heldere inzichten, wat tot betere zakelijke beslissingen leidt.

Isabel Group exploiteert digitale platforms voor het samenbrengen en integreren van betalingen, identiteiten en documenten, bij en tussen 65.000 ondernemingen, 3.000 boekhoudkantoren, 150 softwarepartners en 30 banken. Ons team van meer dan 300 experts staat in voor de grootste betrouwbare marktinfrastructuur van België, ingesloten in een uniek, gereguleerd financieel ecosysteem met Europees bereik en onder licentie van de Nationale Bank van België.

Onze toonaangevende oplossingen – waaronder Isabel 6, Ibanity, CodaBox, ClearFacts, Ponto, BookMate, SignHere en ZoomIt – zijn stuk voor stuk bedoeld om waarde te creëren voor bedrijven, door betalingen, documenten en identiteiten doorheen de financiële toeleveringsketen samen te voegen, te vereenvoudigen en de toegang ertoe te automatiseren.

Ga voor meer informatie naar www.isabelgroup.eu.

Keizerinlaan 13-15 Bld de l'Impératrice 1000 Brussels Belgium

www.isabelgroup.eu